امکانات جدید در نسخه ۳ سیتی ترکر

در این نوشته به معرفی اجمالی سیتی‌ترکر و امکانات جدیدی که در نسخه ۳ اضافه شده است می‌پردازیم.

سیتی‌ترکر یک راهکار نوآورانه برای رهگیری و مدیریت وظایف نیروهای خارج از سازمان (نیروهای میدانی)، بر روی نقشه‌ است. با یک نگاه به نقشه می‌توانید موقعیت، مسیر و نقاط توقف نیروهای خود را مشاهده کنید. در سیتی ترکر می‌توانید برای نیروهای میدانی کار تعریف و وظایف آنها را مدیریت کنید. برای هر کار وضعیت انجام، مسیر و مسافت طی‌شده، زمان حرکت، شروع و پایان آن به صورت خودکار ثبت می‌گردد. مسیریابی، پیام ‌رسانی، ارسال مدارک، اطلاع‌رسانی به مشتری و… از دیگر امکانات سیتی‌ترکر محسوب می‌شود.

سیتی‌ترکر به شما در افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها کمک قابل‌توجهی می‌کند. با استفاده از امکان مدیریت کارها، هزینه‌های عملیاتی مانند تماس‌های تلفنی مکرر با نیروهای میدانی برای شرح کار و یا اطلاع از وضعیت انجام آن کاهش می‌یابد. همچنین، شما در هر لحظه از میزان پیشرفت کارها اطلاع دارید و با توجه به موقعیت نیروها در سطح شهر می‌توانید بهتر برنامه‌ریزی کنید. نیروهای شما نیز برای رسیدن به محل کار مسافت و زمان کمتری طی کرده و می‌توانند اطلاعات و یا تصاویر مربوط به انجام کار را از راه دور ارسال کنند. سیتی‌ترکر یک روش هوشمندانه برای مدیریت نیروهای میدانی و ناوگان حمل و نقل می‌باشد که با کاهش هزینه‌ها، افزایش شفافیت و افزایش بهره‌وری به رشد سازمان شما کمک می‌کند.

در ادامه این مطلب، به معرفی اصلی‌ترین تغییرات و امکانات اضافه شده در نسخه ۳ سیتی ترکر می‌پردازیم.

تعریف کارهای دوره‌ای و تکرار شونده

در نسخه ۳ سیتی‌ترکر، شما می‌توانید کارهای دوره‌ای تعریف کرده و مدیریت آنها را به سیتی‌ترکر بسپارید. اگر در سازمان شما، کارهایی وجود دارد که به صورت دوره‌ای تکرار می‌شوند، مانند گرفتن سفارش روزانه از سوپرمارکت‌ها و یا سرویس هفتگی دستگاه‌های مشتری، شما می‌توانید برای یک‌بار این کار را تعریف و زمان‌بندی تکرار کار را مشخص کنید. کار به صورت خودکار بر اساس زمان‌بندی تعریف شده، تکرار گردیده و برای نیروهای شما ارسال می‌گردد.

تمامی اطلاعات کارکنان و کارهای روزانه در یک نگاه

در نسخه جدید صفحه نقشه بازطراحی گردیده تا با یک نگاه اطلاعات بیشتری از وضعیت نیروها و کارهای روزانه در اختیار شما قرار گیرد. اطلاعاتی مانند وضعیت اتصال به سامانه، ساعت کاری، و یا وضعیت کاری نیروها مشخص می‌باشد. همچنین می‌توانید لیست کارهای روزانه هر فرد را نیز بر روی نقشه مشاهده کنید. بدین‌ترتیب بدون ترک کردن صفحه نقشه، اطلاعات لحظه‌ای از نیروها و همچنین وضعیت کارهای آنها در دیدرس شما قرار دارد.
علاوه بر نمایش موقعیت نیروها بر روی نقشه، در نسخه جدید، موقعیت کار‌های روزانه سازمان نیز بر روی نقشه نمایش داده می‌شود. این امکان به شما کمک می‌کند تا پراکندگی کارها در سطح شهر را در کنار موقعیت نیروها مشاهده کرده و بهتر برنامه‌ریزی کنید.

ارسال و دریافت عکس برای هر کار

شما می‌توانید برای هر کار تصاویر لازم را ارسال کنید و یا تصاویر ارسال شده توسط انجام دهنده کار را دریافت و مشاهده کنید. بدین‌تریتب، نیروهای شما می‌توانند از فرم‌های مربوط به کار و یا شرایط انجام کار تصاویر لازم را تهیه و برای شما ارسال کنند. تصاویر در بخش اطلاعات کار ذخیره می‌گردد و همواره در اختیار شما است.

دریافت امضای دیجیتال از مشتری

بعد از پایان هر کار، نیروهای شما می‌توانند امضای رضایت مشتری را به صورت دیجیتال بر روی اپ سیتی‌ترکر دریافت کنند. امضای مشتری در قسمت اطلاعات مربوط به هر کار قابل مشاهده می‌باشد.

ساده‌تر و کاربردی‌تر شدن تعریف کار جدید

صفحه تعریف کار جدید با در نظر گرفتن اصول تجربه کاربری و به منظور افزایش کارایی و سرعت بازطراحی گردیده است. در طراحی جدید، تعریف کار سریع‌تر شده و امکان تعریف کار بدون مشخص کردن موقعیت دقیق بر روی نقشه (تنها با استفاده از آدرس) فراهم گردیده است.

دخیره مکان های پر تردد و یا مشتریان ثابت

اگر شما مشتری‌های ثابت دارید و یا نیروهای شما به مکان‌های ثابتی مراجعه می‌کنند، شما می‌توانید این مکان‌ها را ذخیره کنید تا در کارهای بعدی نیازی به وارد کردن اطلاعات مکان نباشد. همچنین، با ذخیره مکان مشتریان، بعد از اولین مراجعه نیروهای شما به محل مشتری، موقعیت دقیق مشتریان بر روی نقشه ثبت می‌گردد.

ثبت زمان و مکان رسیدن نیروها به محل انجام کار

علاوه بر اطلاعات قبلی از وضعیت انجام کار مانند مسیر و مسافت طی شده، از این پس اطلاعات بیشتری در مورد زمان و مکان انجام کار در اختیار شما قرار دارد. به طور مثال، مدت زمان حرکت به سمت کار، زمان رسیدن به محل کار و مدت زمان انجام کار (بعد از رسیدن نیرو به محل کار) جداگانه محاسبه شده و در اختیار شما است. همچنین، موقعیت مکانی نیروها بعد از اعلام رسیدن به محل کار (check-in) ثبت گردیده و بر روی نقشه قابل مشاهده می‌باشد.

افزایش دقت و سرعت رهگیری

ماژول رهگیری برنامه سیتی ترکر به صورت اختصاصی توسط تیم فنی سیتی ترکر توسعه داده شده است. علاوه بر امکانات قبلی مانند رهگیری چند کاناله، عدم نیاز به اینترنت، کارکرد در زمان کاهش سیگنال و یا عدم دستری به GPS گوشی، در نسخه جدید دقت و سرعت رهگیری بهبود قابل توجه یافته است. با تلاش تیم فنی سیتی ترکر، در نسخه جدید موقعیت‌یابی با دقت بالاتر انجام شده و میزان نویز نسبت به قبل کاهش یافته است. نسخه ۳ سیتی ترکر دارای بالاترین دقت در موقعیت‌یابی در شرایط نامطمئن می‌باشد.

بازطراحی لیست کارها و اطلاعات کار در اپ موبایل

در اپلیکیشن موبایل سیتی ترکر (کارمندان و مدیران)، قسمت لیست کارها و جزئیات هر کار باز طراحی گردیده است. این طراحی جدید بر اساس بازخورد کاربران انجام شده و مشاهده سریع‌تر اطلاعات را ممکن می‌سازد.

مسیریابی تا محل هر کار

از این پس مسیر‌یابی تا محل کار در اختیار نیروهای سازمان می‌باشد. بر روی اپ کارمندان، برای هر کار امکان مسیریابی تا محل کار وجود دارد. مسیر‌یابی بنا به ترجیح کاربر به صورت خودکار در برنامه Google Maps و یا Waze نمایش داده خواهد شد.

علاوه بر امکانات اضافه شده در نسخه جدید، بر روی کارایی و امنیت برنامه نیز مورد توجه قرار گرفته است. در این نسخه، روند کارها آسان‌تر شده و عملکرد کلی برنامه نیز بهبود یافته است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
سیتی ترکر

سیتی ترکر

رصد و مدیریت هوشمند نیروها و خدمات میدانی

سیتی ترکر

سیتی‌ترکر یک سامانه نوآورانه جهت رصد و مدیریت نیروها و خدمات برون سازمانی می‌باشد که در پاسخ به نیاز سازمان‌هایی که دارای نیروهای میدانی مانند پشتیبانی و خدمات در محل، پخش و توزیع، بازاریابی و یا بازرس در سطح شهر هستند طراحی گردیده‌است. مشاهده موقعیت و مسیر‌طی‌شده توسط نیروهای میدانی، مدیریت کارها، مسیربندی هوشمند، سرویس پیگیری و امتیازدهی مشتریان و گزارش‌گیری دوره‌ای از امکانات سیتی‌ترکر می‌باشد.

آخرین نوشته‌ها

برای دریافت آخرین خبرها ثبت‌نام کنید

اسکرول به بالا
ثبت درخواست اضافه‌شدن ویژگی جدید به سیتی ترکر
ثبت درخواست اضافه‌شدن ویژگی جدید
به سیتی ترکر