جدیدترین امکانات نسخه ۳.۳

سیتی ترکر - رصد و مدیریت کارکنان و نیروهای میدانی بیرون از سازمان

ما در سیتی ترکر همواره می‌کوشیم با ارایه بروزرسانی‌های جدید نیاز مشتریان را برطرف نماییم. در نسخه جدید سیتی ترکر، یعنی نسخه ۳.۳، ویژگی‌ها و بهبودهای زیر اضافه گردیده است.

سیتی ترکر یک راهکار هوشمند برای رهگیری و مدیریت نیروهای کار میدانی (Field Service Management) می‌باشد. سیتی ترکر در پاسخ به نیاز شرکت‌هایی مانند پخش و توزیع کالا، شرکت‌های دارای بازاریاب، نماینده و یا بازرس، شرکت‌های دارای ناوگان حمل و نقل (لجستیک) و یا شرکت‌های پشتیبانی و خدمات در محل که دارای فعالیت‌های میدانی در سطح شهر هستند طراحی گردیده است. با استفاده از سیتی ترکر می‌توان در هر لحظه بر موقعیت مکانی، وظایف و وضعیت نیروهای بیرون از سازمان نظارت کرد. همچنین، می‌توان مسیرهای طی شده، نقاط توقف و یا ماموریت در حال انجام هر فرد را مشاهده و از زمان مراجعه به محل کار و پایان آن اطمینان یافت. علاوه بر امکان رهگیری و مدیریت نیروها، از دیگر ویژگی‌های سیتی ترکر سیستم مدیریت وظایف پیشرفته (Advanced Task Manager) آن می‌باشد که با خصوصیات نیروها و خدمات میدانی سازگار شده است.

با استفاده از سیتی ترکر مشکلاتی مانند عدم اطلاع به موقع از وضعیت کارها، عدم اطلاع از مسیر طی شده و یا توقف‌های راننده، عدم حضور به‌موقع نیرو در محل، عدم امکان راستی آزمایی افراد و یا عدم مدیریت بهینه نیروها برطرف می‌‌گردد. همچنین، سیتی ترکر باعث افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های عملیاتی می‌گردد. دیگر نیازی به تماس‌های مکرر با نیروهای خارج از سازمان برای شرح کار و یا اطمینان از انجام آن نمی‌باشد. سرویس بهینه‌سازی نیز مسیر حرکت نیروها (مسیربندی هوشمند) باعث کاهش مصرف سوخت و اطمینان از حضور به موقع در محل می‌گردد. در نهایت، مشتریان شما از کیفیت خدمات ارایه‌شده راضی‌تر خواهند بود.

در ادامه به شرح مختصری از امکانات ارایه شده در نسخه ۳.۳ می‌پردازیم.

سیتی روت (Siti Route) – مسیربندی هوشمند

یکی از اصلی‌ترین امکانات اضافه شده در نسخه ۳.۳، سرویس مسیربندی هوشمند می‌باشد که با نام تجاری سیتی روت (Siti Route) ارایه شده است. مسیربندی در حالت ساده به معنی یافتن بهینه‌ترین مسیر بین چندین مقصد با در نظر گرفتن پارامترهایی مانند ترافیک، مسافت و زمان می‌باشد. در بسیاری از کسب‌وکارهای میدانی مانند پخش و توزیع کالا، بازاریابی میدانی و یا سرویس رانندگان، نیروهای میدانی می‌بایست به چندین مقصد در طی روز مراجعه کنند. یک مسئله کلیدی ترتیب مراجعه به این مکان‌ها می‌باشد بطوریکه نیروها زمان کمتری در ترافیک بمانند و در سریع‌ترین زمان ممکن به همه مکان‌های تعیین شده مراجعه کنند. همچنین، در برخی حالات، زمان حضور نماینده شرکت در محل مهم می‌باشد. به طور مثال، نماینده تحویل کالا باید در یک بازه زمانی تعیین شده در محل مشتری حضور یابد. در چنین شرایطی، مسیربندی (تعیین ترتیب مراجعه به مقصد‌های مختلف) باید به‌گونه‌ای انجام شود که حضور فرد در بازه زمانی تعیین شده تضمین شود. انجام مسیربندی به صورت دستی علاوه بر زمان‌بر بودن، مشکلاتی مانند در نظر نگرفتن ترافیک لحظه‌ای و عدم بهینگی را دارا می‌باشد.

سیتی روت - مسیربندی هوشمند - مسیریابی - Siti Route - ترافیک - حمل و نقل - ناوگان - لجستیک و پخش و توزیع مویرگی

سرویس سیتی روت با استفاده از یک الگوریتم هوشمند لیست کارهای روزانه فرد را دریافت و با در نظر گرفتن پارامترهایی مانند ترافیک لحظه‌ای، زمان، مسافت، و همچنین زمان تعیین شده برای حضور نیرو در محل (time window) یک مسیربندی بهینه به صورت خودکار ارایه می‌کند. این مسیربندی شامل ترتیب مراجعه به محل (ترتیب انجام کارهای روزانه) و مسیر حرکت بر روی نقشه می‌باشد. در آینده نزدیک، امکاناتی مانند توزیع هوشمند کار بین نیروها و ناوگان حمل و نقل به سرویس سیتی روت اضافه خواهد شد.

تعریف کار جدید توسط خود کارمند

تاکنون تنها مدیران سازمان می‌توانستند برای کارمندان میدانی کار جدید تعریف کنند. در نسخه جدید، خود نیروهای میدانی نیز می‌توانند برای خود کار جدید تعریف کنند. تعریف کار توسط خود نیرو موجب صرفه‌جویی در زمان مدیران و انعطاف بیشتر در مدیریت کار نیروهای میدانی می‌گردد. همچنین، در برخی از حالات، کارکنان خارج از سازمان می‌توانند با توجه به موقعیت و شرایط، به صورت لحظه‌ای برای خود کار جدید تعریف کنند. به طور مثال، نیروهای پروموتر و یا بازاریاب می‌توانند با مشاهده یک موقعیت جدید، بدون درگیر کردن مدیران سازمان، ماموریت جدید برای خود تعریف کرده و اطلاعات انجام آن را ثبت کنند. لازم به ذکر است مدیران سازمان همچنان می‌توانند کارهای تعریف شده توسط کارکنان را مشاهده و مدیریت کنند. تعریف کار توسط کارکنان در اپلیکیشن سیتی ترکر نسخه کارمندان اضافه گردیده است.

سیستم جدید مدیریت کارهای کارمندان

در اپلیکیشن سیتی ترکر نسخه کارمندان، لیست کارها با توجه به بازخورد مشتریان به صورت کامل بازبینی شده است. در لیست جدید، تمامی کارهای فرد به ترتیب تاریخ تعریف کار نمایش داده می‌شود. می‌توان کارها بر اساس وضعیت (شروع نشده و یا انجام شده) نیز فیلتر کرد. همچنین، نحوه هماهنگ سازی اطلاعات کارهای انجام شده در حالت آفلاین نیز بهبود قابل توجه یافته است. کارهایی که در حالت آفلاین انجام شده‌اند با یک علامت نمایش داده می‌شوند که به معنای عدم هماهنگ‌سازی این کارها با سامانه سیتی ترکر می‌باشد. بعد از اتصال فرد به اینترنت، اطلاعات این کارها به صورت خودکار برای سامانه سیتی ترکر ارسال می‌گردد. همچنین اگر به هر علتی ارسال خودکار کارها با خطا روبرو شود، یک علامت در کنار کار قرار می‌گیرد که با کلیک بر روی آن می‌توان اطلاعات کار را به صورت دستی برای سامانه ارسال کرد. سیستم جدید مدیریت کارهای کارمندان کاربردی‌تر گردیده و موجب راحتی بیشتر در استفاده، پایداری بیشتر و بهینه‌تر ‌شدن حالت آفلاین گردیده است.

افزوده شدن راهنمای پویا به پنل سیتی ترکر

بر روی پنل وب سیتی ترکر یک راهنمای پویا قرار گرفته است که نحوه استفاده از سیتی ترکر و امکانات بخش‌های مختلف را آموزش می‌دهد. علاوه بر نمایش راهنما در اولین مراجعه به پنل، در مراجعات بعدی نیز می‌توان آن را مشاهده کرد.

بهبود دقت سیستم رهگیری

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سیتی ترکر، سیستم رهگیری هوشمند می‌باشد. ما همواره بر روی بهبود دقت رهگیری و بهینه‌سازی آن کار می‌کنیم. در نسخه جدید، دو روش رهگیری متفاوت در اختیار سازمان‌ قرار داده شده است:

  • رهگیری بر اساس مسافت طی شده
  • رهگیری بر اساس زمان طی شده

در حالت اول، ثبت موقعیت مکانی فرد بر اساس حداقل مسافت طی شده انجام می‌گردد. به طور مثال، بعد از طی ۱۰ متر موقعیت جدید فرد ثبت می‌گردد. حداقل مسافت به صورت هوشمند با توجه به سرعت حرکت فرد می‌تواند تغییر کند. در حالت دوم، ثبت موقعیت جدید، بعد از طی شدن حداقل زمان تعیین شده صورت می‌گیرد. به طور مثال هر ۱۵ ثانیه یک موقعیت جدید ثبت می‌شود. تعیین روش رهگیری در اختیار خود سازمان می‌باشد.
با بهبود الگوریتم رهگیری و تشخیص الگوی حرکت فرد دقت رهگیری افزایش چشم‌گیر یافته و نویز‌های موجود در داده‌های مکان‌یابی کاهش یافته است. در نتیجه، رهگیری با دقت بالاتر و به صورت بهینه‌تر انجام می‌شود.

همچنین، در بروزرسانی بعدی که به زودی منتشر می‌شود، امکان مدیریت مشتریان سازمان اضافه می‌گردد. بدین‌ترتیب، می‌توانید مشتریان سازمان خود را تعریف و کارهای مربوط به آنها را مدیریت کنید. مشتریان سازمان شما نیز توسط پیامک از شروع و پایان کاری که برای آنها تعریف شده باخبر شده و می‌توانند بر روی نقشه مسیر حرکت نیروی ارسالی را مشاهده و در پایان کار نظر خود را ثبت کرده و امتیاز دهند.

در نهایت، شایان ذکر است علاوه بر امکانات و بهبود‌های ذکر شده، نسخه جدید سیتی ترکر شامل بهبود‌ و بهینه‌سازی‌های بیشتر در سایر ویژگی‌ها می‌باشد که باعث می‌گردد شما تجربه‌ای روان‌تر و بهتر از همیشه داشته باشید. همین امروز اپلیکشن‌های سیتی ترکر را بروزرسانی کرده و از امکانات جدید بهره‌مند شوید.

در سیتی ترکر، همواره مشتاق شنیدن نظرات و بازخوردهای مشتریان گرامی می‌باشیم. بروزرسانی‌های آتی همواره بر اساس بازخورد‌ها و نظرات مشتریان ارایه می‌شوند. جهت بیان نظر و بازخورد می‌توانید از طریق یکی از راه‌های تماس اقدام کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
سیتی ترکر

سیتی ترکر

رصد و مدیریت هوشمند نیروها و خدمات میدانی

سیتی ترکر

سیتی‌ترکر یک سامانه نوآورانه جهت رصد و مدیریت نیروها و خدمات برون سازمانی می‌باشد که در پاسخ به نیاز سازمان‌هایی که دارای نیروهای میدانی مانند پشتیبانی و خدمات در محل، پخش و توزیع، بازاریابی و یا بازرس در سطح شهر هستند طراحی گردیده‌است. مشاهده موقعیت و مسیر‌طی‌شده توسط نیروهای میدانی، مدیریت کارها، مسیربندی هوشمند، سرویس پیگیری و امتیازدهی مشتریان و گزارش‌گیری دوره‌ای از امکانات سیتی‌ترکر می‌باشد.

آخرین نوشته‌ها

برای دریافت آخرین خبرها ثبت‌نام کنید

اسکرول به بالا
ثبت درخواست اضافه‌شدن ویژگی جدید به سیتی ترکر
ثبت درخواست اضافه‌شدن ویژگی جدید
به سیتی ترکر