مدیریت مشتریان در سیتی ترکر (نسخه ۴)

عصر حاضر را می‌توان عصر مشتری نامید. در این دوران، یک تجربه بد و یا خوب مشتری که در رسانه‌های اجتماعی مطرح شده باشد، می‌تواند به صورت گسترده بر روی نظر سایر مشتریان یک کسب و کار اثر مثبت بگذارد و یا به اعتبار کسب و کار برای مدت طولانی آسیب برساند. امروزه تنها حق با مشتری نیست، بلکه مشتریان اطلاعات بیشتر و گزینه‌های جایگزین در اختیار دارند. گزینه‌های جایگزین رقبای شما هستند. به عنوان یک کسب‌وکار که بخش عمده خدمات و سرویس‌های خود را در محل مشتری ارایه می‌کند، چه راهکاری برای ارایه بهترین تجربه مشتری دارید؟

سیتی ترکر به شما کمک می‌کند تا مشتریان خود را با ارایه خدماتی متفاوت خوشحال کنید و به آنها نشان دهید که رضایت و نظر آنها برای شما اولویت است. با استفاده از سرویس پیگیری و مدیریت مشتریان سیتی ترکر، مشتریان شما در هر لحظه از وضعیت سفارش خود با خبر شده و با رصد موقعیت نیروی اعزامی بر روی نقشه، از زمان رسیدن وی مطلع می‌گردند. دیگر لازم نیست تمام روز به انتظار نشسته و یا مرتب با شما تماس بگیرند تا از زمان رسیدن نیروی اعزامی اطلاع یابند. همچنین، می‌توانند بعد از پایان کار، بدون تماس مستقیم، نظر خود را در مورد کیفیت کار انجام شده بیان کنند و به نیروی اعزامی امتیاز دهند. به کمک سیتی ترکر، از لحظه تعریف یک کار تا پایان آن، رضایت مشتری در مرکز توجه قرار دارد. با ما همراه باشید تا با امکانات سرویس پیگیری و مدیریت مشتریان سیتی ترکر بیشتر آشنا شوید.

سیتی ترکر - مدیریت و پیگیری مشتریان - پیامک - شروع و پایان کار - اطلاع رسانی - مسیر حرکت - نقشه - اعلان - پیگیری مشتری

اگر شما مدیر شرکت و یا کسب و کاری هستید که خدمات در محل ارایه می‌کند و یا دارای نیروهای پخش و توزیع می‌باشید، احتمالا با سامانه سیتی ترکر (رهگیری و مدیریت هوشمند نیروها و خدمات میدانی) آشنا هستید. سیتی ترکر یک راهکار هوشمند و بهینه برای مدیریت کارهایی است که در خارج از محیط شرکت و در سطح شهر انجام می‌شوند. به طور مثال، اگر خدمات توزیع و تحویل کالا ارایه می‌کنید یا دارای نیروهای پشتیبانی یا بازرسی در محل مشتری هستید، با استفاده از سیتی ترکر می‌توانید وظایف نیروهای خود را به صورت متمرکز مدیریت کنید و از پیشرفت کارها بدون نیاز به تماس‌های مکرر مطلع گردید. همچنین، با رصد لحظه‌ای موقعیت نیروها بر روی نقشه، می‌توانید مسیرهای طی شده، نقاط توقف و ماموریت در حال انجام هر فرد را مشاهده و از زمان مراجعه به محل کار و پایان آن اطمینان یابید.

علاوه بر تمامی امکاناتی که در سیتی ترکر در اختیار شما می‌باشد، اخیرا سرویس پیگیری و مدیریت مشتریان نیز اضافه شده است. این سرویس به طور خلاصه شامل مدیریت مشتریان سازمان، سامانه پیگیری آنلاین، اطلاع رسانی لحظه‌ای از وضعیت پیشرفت کار، ثبت نظر و امتیاز مشتری به همراه دریافت امضای وی در پایان کار و گزارش‌گیری حرفه‌ای از کارهای انجام شده برای هر مشتری می‌باشد. در ادامه، مهمترین کاربردها و امکانات این سرویس جدید معرفی شده است.

اطلاع رسانی خودکار به مشتری از زمان رسیدن نیروی اعزامی، وضعیت پیشرفت کار و امکان پیگیری کار به صورت لحظه‌ای و آنلاین موجب افزایش رضایت مشتریان می‌گردد.

زمانی که یک سفارش مشتری ثبت می‌شود، یا کاری باید برای او انجام شود، اطلاع رسانی به مشتری از زمان مراجعه نیروی ارسالی امری کلیدی در کسب رضایت او می‌باشد. این اطلاع رسانی باید واقعی، دقیق و در بهترین حالت به صورت خودکار انجام شود. بسیاری از مشتریان، خود در محل مراجعه حضور ندارند و تماس‌های مکرر برای آگاهی یافتن از وضعیت انجام کار آزار دهنده است. از سوی دیگر، در هر کسب و کاری، دریافت بازخورد مشتری نقش اساسی در بهبود فرآیندها و آموزش بهتر نیروهای میدانی دارد.

به کمک سیتی ترکر، در زمان حرکت نیروی اعزامی به سمت محل مشتری، حرکت وی به صورت خودکار توسط پیامک به اطلاع مشتری رسانده می‌شود و مشتری می‌تواند با کلیک بر روی لینک ارسالی، موقعیت و مسیر حرکت نیروی اعزامی را به صورت لحظه‌ای بر روی نقشه مشاهده کند. بدین ترتیب، بدون نیاز به تماس با شما، از لحظه رسیدن نیرو آگاهی می‌یابد. همچنین، تغییر در وضعیت کار مانند رسیدن نیرو به محل، شروع و یا پایان کار با پیامک به مشتری اطلاع داده شده و وی می‌تواند بر روی صفحه وب پیگیری مشتریان، وضعیت انجام کار را مشاهده کند. 

این سرویس باعث می‌شود تا مشتری برای روز خود بهتر برنامه‌ریزی کرده و در صورتیکه در محل حضور ندارد، از مراجعه نیروی شما به محل انجام کار اطمینان یابد. در نهایت، پس از پایان کار، وی می‌تواند، از طریق همان صفحه پیگیری، به نیروی ارسالی امتیاز داده و نظر خود را در مورد نحوه انجام کار ثبت کند. همچنین، نیروی شما نیز می‌تواند امضای مشتری را به صورت دیجیتال دریافت کند.

امکان تهیه گزارش‌های پیشرفته از کارهای انجام شده برای هر مشتری و مقایسه نتایج رضایت مشتری در دوره‌های زمانی متفاوت، در بهینه‌ کردن فرآیند‌های هر کسب و کاری حیاتی است.

علاوه بر افزایش رضایت مشتریان شما، سرویس پیگیری و مدیریت مشتریان سیتی ترکر در بهینه‌تر کردن فرآیندهای کسب و کار شما نیز نقش بسزایی دارد. شما می‌توانید به صورت دوره‌ای از سفارشات و کارهای انجام شده برای هر مشتری گزارش‌های پیشرفته تولید کنید. با استفاده از این گزارش‌ها می‌توانید کارهای انجام شده برای هر مشتری را پیگیری کرده و در نهایت سیر رضایت وی را رصد کنید. همچنین، می‌توانید تصاویر مربوط به کارهای انجام شده برای هر مشتری را در فواصل زمانی متفاوت مشاهده کرده و با هم مقایسه کنید. به طور مثال، می‌توانید تصاویری که از پیشرفت یک کار در روزهای متفاوت گرفته شده و یا تصاویری که بازاریاب‌های شما در بازدید‌های متفاوت از محصولات در محل مشتری گرفته‌اند را با هم مقایسه کنید.

علاوه بر تهیه گزارش‌های حرفه‌ای، شما می‌توانید یک سیستم ارزیابی و پاداش بر اساس امتیازهای داده شده به نیروهای خود پیاده سازی کنید. با استفاده از امتیازهایی که مشتریان به نیروهای اعزامی می‌دهند، می‌توانید نیروهای بهتر را شناسایی و پاداش دهید. سیستم ارزیابی و پاداش، موجب افزایش تمایل نیروها به کسب رضایت مشتری و انجام بهتر کارها می‌گردد.

رضایت مشتری، امضای مشتری، نظر مشتری

با استفاده از امتیازهایی که مشتریان به نیروهای اعزامی می‌دهند، می‌توانید نیروهای بهتر را شناسایی و پاداش دهید تا موجب تشویق نیروها به جلب رضایت مشتریان گردد

بازخورد و امتیاز اخذ شده از مشتری در پایان هر کار، می‌تواند به عنوان سندی بر انجام کار و رضایت مشتری ثبت گردد. این امر، از اختلاف نظر‌ها و مشکلات آتی جلوگیری می‌نماید.

درنهایت، شایان ذکر است، که اگر موقعیت جفرافیایی مشتریان خود را بر روی نقشه به درستی نمی‌دانید، با تعریف مشتریان در سامانه سیتی ترکر، بعد از اولین مراجعه نیروی اعزامی به محل مشتری، موقعیت مشتری به صورت خودکار در سامانه ذخیره می‌شود. بدین ترتیب، بعد از مدت کوتاهی، می‌توانید موقعیت تمامی مشتریان خود را بر روی نقشه مشاهده کرده و با توجه به پراکندگی آنها در سطح شهر، خدمات خود را بهینه‌تر نمایید و یا مناطق هدف جدید را شناسایی کنید.

اصلی ترین ویژگی‌های سرویس پیگیری و مدیریت مشتریان سیتی ترکر در ادامه به لیست شده است:

  • تعریف و مدیریت مشتریان
  • تعریف کار یا سفارش برای هر مشتری
  • اطلاع‌رسانی خودکار به مشتری از حرکت نیروی اعزامی و میزان پیشرفت کار (توسط پیامک)
  • مشاهده مسیر حرکت و موقعیت نیروی اعزامی توسط مشتری (بر روی نقشه)
  • مشاهده میزان پیشرفت کار توسط مشتری
  • امکان امتیازدهی و ثبت نظر توسط مشتری در پایان کار
  • دریافت امضای دیجیتال مشتری
  • گزارش‌گیری حرفه‌ای از کارهای تعریف شده برای هر مشتری
  • گزارش‌گیری از نظرات و امتیازهای داده‌شده توسط هر مشتری
  • مشاهده و مقایسه تصاویر مربوط به کارهای انجام‌شده برای هر مشتری
  • ثبت خودکار موقعیت جغرافیایی مشتری در هنگام رسیدن نیروی اعزامی به محل مشتری

همین امروز در سیتی ترکر ثبت‌نام کنید و سرویس جدید مشتریان را استفاده کنید. ما در سیتی ترکر همواره مشتاق شنیدن نظرات و پیشنهاد‌های شما عزیزان هستیم. اگر نیاز به راهنمایی و یا مشاوره دارید، می‌توانید درخواست خود را از طریق صفحه تماس با ما مطرح نمایید. کارشناس‌های سیتی ترکر در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
سیتی ترکر

سیتی ترکر

رصد و مدیریت هوشمند نیروها و خدمات میدانی

سیتی ترکر

سیتی‌ترکر یک سامانه نوآورانه جهت رصد و مدیریت نیروها و خدمات برون سازمانی می‌باشد که در پاسخ به نیاز سازمان‌هایی که دارای نیروهای میدانی مانند پشتیبانی و خدمات در محل، پخش و توزیع، بازاریابی و یا بازرس در سطح شهر هستند طراحی گردیده‌است. مشاهده موقعیت و مسیر‌طی‌شده توسط نیروهای میدانی، مدیریت کارها، مسیربندی هوشمند، سرویس پیگیری و امتیازدهی مشتریان و گزارش‌گیری دوره‌ای از امکانات سیتی‌ترکر می‌باشد.

آخرین نوشته‌ها

برای دریافت آخرین خبرها ثبت‌نام کنید

اسکرول به بالا
ثبت درخواست اضافه‌شدن ویژگی جدید به سیتی ترکر
ثبت درخواست اضافه‌شدن ویژگی جدید
به سیتی ترکر