چگونه شرکت‌‌های خدمات منزل و نظافت می‌توانند از سیتی ترکر برای مدیریت کارها استفاده کنند

مدیریت خدمات ساختمان و نظافت

صنعت نظافت و خدمات ساختمان یکی از بخش‌های مهم در جامعه است که خدمات حیاتی را به منازل، مجتمع‌های مسکونی، شرکت‌ها و ادارات و البته مکان های عمومی ارائه می‌دهد. صنایعی که به کار نظافت مشغول هستند یا خدمات ساختمان و تاسیسات ارائه می‌دهند با تعداد زیادی کارگر  و نیروهای متخصص در حوزه‌های مختلف در ارتباط هستند. آنها باید این تیم بزرگ را مدیریت کنند و مراقب همه کارگران باشند که تقریباً کاری غیرممکن است بخصوص وقتی که تعداد سفارش‌ها و نیروها افزایش پیدا می‌کند. مدیریت همه موارد روی کاغذ کار ساده ای نیست و در چنین مواقعی یک نرم افزار مدیریت خدمات میدانی مانند سیتی ترکر برای این صنایع بسیار کارآمد است.

با استفاده از یک نرم افزار خدمات میدانی، مدیران شرکت‌های خدماتی می‌توانند کارها و وظایف را برای کارگران خود تعیین و برنامه‌ریزی کنند و به کمک داشبورد مدیریت، روند پیشرفت کارها را پیگیری کنند. در واقع به کمک نرم‌افزارهای خدمات میدانی تعریف کار و اختصاص آن به نیروهای متخصص و کارگران تنها با چند کلیک امکان‌پذیر است.

همچنین در بسیاری از اوقات، شرکت‌های خدمات ساختمانی و نظافت تجهیزات و ابزارهای گران قیمتی در اختیار دارند که هر کدام را در کارها و مکان‌های مختلف به کار می‌گیرند. به کمک نرم‌افزارهای خدمات میدانی مانند سیتی ترکر می‌توانند تجهیزاتی که برای هر کار به کارگران تحویل داده شده را ثبت کنند.

شما به عنوان مدیر یک شرکت خدماتی می‌توانید در هر لحظه موقعیت مکانی کارگران و نیروهای متخصص خود را روی نقشه هوشمند سیتی ترکر مشاهده کنید و در یک نگاه نیروهایی که آزاد و به محل یک سفارش نزدیک‌تر هستند را ببینید. به کمک سیتی ترکر می‌توانید موقعیت لحظه‌ای نیروها، مسیر طی شده و نقاط توقف آنها را در یک نگاه بر روی نقشه مشاهده کنید و از حضور به موقع نیروها و کارگران در محل مشتری اطمینان ‌یابید. همچنین می‌توانید با توجه به توزیع نیروها بر روی نقشه، مناطقی از شهر را که در آن نیروی کمتری دارید شناسایی کنید و برای این نقاط بهتر برنامه ریزی کنید.

به کمک ابزار مدیریت وظایف و کارهای سیتی ترکر می‌توانید لیست کارهای روز یا کارهایی که برای هر کدام از نیروها تعریف شده است را در یک نگاه مشاهده کنید. همچنین، در لحظه و بدون نیاز به تماس‌های تلفنی مکرر در جریان روند پیشرفت کارها مانند حرکت نیرو به سمت مشتری، رسیدن به محل و آغاز کار و پایان آن قرار می‌گیرید.

ساعت حرکت نیروها و زمان شروع و پایان کار به همراه مسافت طی‌شده برای هر کار به صورت خودکار محاسبه می‌شود. در اختیار داشتن این اطلاعات (مسافت و زمان طی شده برای هر کار) برای محاسبه دستمزد کارگران و نیروهای خدماتی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

از آنجا که در صنعت نظافت و خدمات ساختمان کارهای دوره‌ای وجود دارد که در بازه‌زمانی‌های مشخص تکرار می‌شوند، می‌توانید این کارها را یک‌بار در سیتی ترکر تعریف کنید و سپس بر اساس زمان‌بندی تعریف شده (هفتگی یا روزانه) این کارها به صورت خودکار تکرار شده و برای نیروهای خدماتی ارسال می‌شود.

سیتی ترکر - مدیریت و پیگیری مشتریان - پیامک - شروع و پایان کار - اطلاع رسانی - مسیر حرکت - نقشه - اعلان - پیگیری مشتری

کارگران و نیروهای خدماتی بر روی گوشی خود به اپ سیتی ترکر دسترسی دارند. در صورت تعریف کار جدید برای آنها، اعلان کار جدید را دریافت و می‌توانند جزئیات انجام کار، موقعیت مشتری و زمان تعیین شده برای کار را مشاهده و کارها را بر اساس نزذیکی به محل و یا زمان انجام کار مرتب کنند. بدین ترتیب دیگر نیازی به تماس‌های تلفنی مکرر برای توضیح کار و بیان جزئیات نمی‌باشد و شما نیز بر روی پنل مدیریتی بلافاصله از اینکه جزئیات کار توسط نیروی موردنظر مشاهده شده یا خیر مطلع می‌شوید. 

از سمت دیگر به کمک سیتی ترکر می‌توانید یک تجربه متفاوت از رقبای خود برای مشتری ایجاد کنید. معمولا زمانیکه یک فرد درخواست خدمات نظافت و یا خدمات ساختمانی می‌کند، ساعت‌های طولانی منتظر رسیدن نیروی اعزامی می‌ماند. این زمان انتظار برای مشتری‌ها موجب نارضایتی و تماس‌‌های مکرر برای اطلاع از زمان رسیدن نیروی خدماتی می‌شود. با استفاده از سیتی ترکر برای مدیریت خدمات خود، در زمان حرکت نیروی اعزامی یک پیامک به صورت خودکار برای مشتری شما ارسال شده و به وی حرکت نیرو را اطلاع می‌دهد. همچنین، در پیامک ارسالی یک لینک برای مشتری ارسال شده که با کلیک بر روی آن می‌تواند موقعیت نیروی ارسالی و مسیر حرکت وی را بر روی نقشه مشاهده کند. سایر اطلاعات از روند پیشرفت کار مانند شروع کار و زمان پایان آن نیز توسط پیامک برای مشتری شما ارسال می‌گردد. بدین‌ترتیب، مشتری می‌تواند برای زمان خود برنامه‌ریزی کرده و این امر موجب رضایت بیشتر مشتری می‌گردد. در نهایت نیز مشتری می‌تواند با کلیک بر روی لینک ارسالی به نیروی شما امتیاز داده و نظر خود را در مورد کار انجام شده ارسال کند. امتیاز و نظر مشتری برای هر کار بر روی پنل مدیریتی در کنار هر کار نمایش داده می‌شود و همچنین در هنگام گزارش‌گیری‌های دوره‌ای در دسترس می‌باشد. بدین ترتیب یک تجربه مشتری متفاوت برای مشتریان خود خلق می‌کنید و به طور مستقیم از میزان رضایت آنها اطلاع می‌یابید. علاوه بر این، به کمک این سیستم امتیازدهی می‌توانید نیروهای خدماتی که سرویس بهتری ارائه می‌دهند را شناسایی و برای بهبود خدمات خود یک سیستم پاداش‌دهی بر اساس امتیاز مشتری راه‌اندازی کنید.

با استفاده از برنامه‌های خدمات میدانی مانند سیتی ترکر، کارگران و نیروهای خدماتی شما می‌توانند از محل کار عکس گرفته و تصاویر لازم را برای شما ارسال کنند. همچنین می‌توانند در پایان کار امضای مشتری را به صورت دیجیتال دریافت کنند. این تصاویر به همراه امضای مشتری در اطلاعات هر کار ذخیره شده و در زمان‌های آینده می‌توانند به عنوان سند مورد استفاده قرار گیرد.

سیتی ترکر یک سرویس گزارش‌گیری دوره‌ای نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از کارکرد هر کدام از نیروهای خدماتی خود در بازه زمانی دلخواه گزارش با خروجی اکسل تهیه کنید. همچنین، گزارش‌های دوره‌ای نیز  از کارهای انجام شده برای هر مشتری بر اساس پارامترهای متفاوت مانند میزان رضایت وی در اختیار شما می‌باشد.

اگر صاحب یک کسب‌وکار خدماتی مانند خدمات منزل، نظافت یا خدمات ساختمانی هستید پیشنهاد می‌کنیم با یکی از کارشناس‌‌های ما تماس گرفته تا اطلاعات بیشتر را برای شما ارسال و یک جلسه دموی حضوری یا آنلاین برای شما برنامه‌ریزی کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
سیتی ترکر

سیتی ترکر

رصد و مدیریت هوشمند نیروها و خدمات میدانی

سیتی ترکر

سیتی‌ترکر یک سامانه نوآورانه جهت رصد و مدیریت نیروها و خدمات برون سازمانی می‌باشد که در پاسخ به نیاز سازمان‌هایی که دارای نیروهای میدانی مانند پشتیبانی و خدمات در محل، پخش و توزیع، بازاریابی و یا بازرس در سطح شهر هستند طراحی گردیده‌است. مشاهده موقعیت و مسیر‌طی‌شده توسط نیروهای میدانی، مدیریت کارها، مسیربندی هوشمند، سرویس پیگیری و امتیازدهی مشتریان و گزارش‌گیری دوره‌ای از امکانات سیتی‌ترکر می‌باشد.

آخرین نوشته‌ها

برای دریافت آخرین خبرها ثبت‌نام کنید

اسکرول به بالا
ثبت درخواست اضافه‌شدن ویژگی جدید به سیتی ترکر
ثبت درخواست اضافه‌شدن ویژگی جدید
به سیتی ترکر